dimarts, d’octubre 30, 2007

El video bloc

Artur Mas, el kemako, ha decidit ser més innovador que ningú i guanyar-se a la joventut possant-se al seu nivell actualitzant el seu bloc amb uns posts en forma de video.
Allà podrà lluir tot el seu físic (kemako SOC) i a més la seva bona educació, promet fer discursos en francès, i la seva cultura ja que llegirà a Martí i Pol.

Jo la veritat es que hauria preferit la Tania Derveaux, candidata al senat belga que, a més de mostrar-se als cartells electorals qual model despampanant seminua, canviava cada vot per un francès i segur que a més de llegir Martí i Pol (que ultimament el llegeix fins i tot el cosí de Rajoy) llegiria altres grans poetes com l'oblidat Espriu.

I es què ja perdonareu tal atac d'ira perquè a mi aquest home no m'ha fet res però es que estic fart de sentir parlar dels serveis de passatgers colapsats del quals jo no disposo perquè visc a la Selva deprimida, de veure com puja la benzina cada vegada que empleno el dipòsit per anar a treballar, de veure com pugen els preus dels aliments bàsics cada vegada que vaig a comprar, d'escoltar als polítics dir que l'economia del país va de fabula i jo confabular-me amb la meva imaginació per estirar el meu sou des del dia 20 de cada mes.

Per tant li desitjo el millor en la seva nova etapa de discursos a la nació que suposo que la joventut no mirarà perquè per Internet prefereixen veure Calico Electronico que estrena temporada i si de cas ja veuran la paròdia del Polònia i jo, Sr. meu, a aquest pas, si no empitjora l'economia del país i millora el meu sou, no em quedarà més remei que tallar la connexió d'internet i continuar escriguent des de un cibercafé ja que, com que jo no disfruto de la seva planta, no llueixo tant en un video.