diumenge, de febrer 03, 2008

Juju de Siouxsie & The Banshees

Ni avui era el moment, ni volia fer un post de música però és que anava a canviar el nen, que com de costum s'havia fet caca, i mentrestant cantava jo la cançó de Lennon-McCarthey "Dear Prudence" ... the sun is up, the sky is blue, is beautiful... quan m'han entrat ganes d'escoltar la versió de Siouxsie & The Banshees. Versió que em fascina pel seu video que em té enganxat des de la meva adolescència...

La questió es que quan estava cercant el CD he acabat triat un altre de Siouxsie perque feia molt que no l'escoltava i ja no recordava ni com feia (ja és quelcom habitual en mi aquests canvis d'opinió). Llavors quan he possat la primera cançó (i gran hit), "Spellbound" imagineu-vos la meva sorpresa quan el nen agafa i es possa a ballar com un desesperat (quan fins ara mai havia ballat).

Ara la desesperada és la mare ja que diu el nen li està agafant les mateixes desviacions musicals que el pare...

From the cradle bars
comes a beckoning voice
it sends you spinning
you have no choice......
You hear laughter
cracking through the walls
it sends you spinning
you have no choice
Following the footsteps
of a rag doll dance
we are entranced
Spellbound
And don't forget
when your elders forget
to say their prayers
take them by the legs
and throw them down the stairs
When you think
your toys have gone beserk
it's an illusion
you cannot shirk
you hear laughter
cracking through the walls
it sends you spinning
you have no choice
Following the footsteps
of a rag doll dance
we are entranced
Spellbound

1 comentari:

Una ha dit...

No los conocía ,así que mientras les escucho,voy a la wiki y no me extraña que el niño baila ya que no está nada mal el ritmo.
Cuando mis hijos eran pequeños, de meses incluso siempre tenía para ellos algo musical:cajas de música,nuestros grandes auriculares del equipo de sonido,juguetes de Fisher-Price como la radio(que después de 22 años aún funciona),el tocadiscos,algún teclado pequeño,una batería de juguete pequeña y conforme han ido creciendo los instrumentos se han hecho más grandes,más caros pero no pasa un sólo día que no rasgueen la guitarra o no escuchen música,y mi yerno ya hace años que se apuntó a bajista.La música es la mejor de las aficiones junto con la lectura y el cine.