divendres, de novembre 23, 2007

Questionari

Per acabar de posar-nos al dia un questionari que no sé ja si vé de l'Aristocrata, de la Caterina o de l'Albert (tindria que està programant una connexió RMI i no fent un post).

1- Jo fa deu anys enrera m'acabava de comprar un pis i m'independitzava. El meu mobiliari consistia en un llit, una rentadora (tot regalat de 4a mà), un armari que van deixar els antics propietaris (a més dels empotrats), una nevera que vaig comprar, la TV de 14'' que li vaig robar a la meva mare i uns cartrons on seia. Era pobre com una rata però molt feliç. Aqui vaig deixar de comprar llibres.

2- Jo cinc anys enrera vivia amb una dona amb la qual planejava casar-me però l'enllaç s'aplaçava a causa de la malaltia terminal del meu pare.

3- Jo fa un any em vaig quedar amb pau amb mi mateix i amb el món al veure nèixer el meu fill Jofre.

4- Ahir (dia 22 de novembre) va ser un dia de merda a la feina (per variar). A casa discusions perquè em torno autista mentres programo les pràctiques de la UOC però a la hora de sopar va tornar la pau i la felicitat.

5- Avui (dia 23 de novembre) com cada divendres jornada doble de feina. No he tocat el programa (demà tornaré a ser autista) Però tinc ganes d'arribar a casa i estar en família.

6- Cançons: N’hi ha tantes! Ultimament vaig del jazz de Brad Mehldau al trance de LCD Soundsystem amb pauses de música clàssica del bàrroc alternat amb una gotes de indie-rock amb The Hives.

7- Cinc llocs per visitar: Japó, Canadà, Alaska, Noruega i Hong Kong a veure el meu cunyat.

8- Cinc coses que m’agrada menjar: pernil salat, croquetes, verdures a la brasa amb salsa romescu, entrecot amb salsa roquefort i coulant de xocolata amb vainilla desfeta (ja teniu tot el menú per si em voleu convidar a dinar, vigileu que sóc de vida)

9- Cinc joguines preferides: Els Geyper Man, els clicks de famobil, els soldadets de plàstic, el scalextrix i la bicicleta

10- Cinc distribucions de GNU/Linux preferides: De les que he probat hem quedo amb Ubuntu (és la que tinc instalada)

11- Cinc persones a les que passo aquest mem: Qualsevol que ho vulgui fer està convidat

1 comentari:

Mireia ha dit...

Jordi, t'havia passat el meme, però veig que ja el tens fet!! Doncs res, vaig a llegir-lo!